NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

کاغذ دیواری و نکات مهم قبل از خرید

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ، دیوار پوشی است که بیشترین نقش در زیباسازی دکوراسیون داخلی را دارد . افرادی که سابقه استفاده از  دیوارپوش های گوناگونی را برای منازل و یا حتی اماکن اداری  و تجاری دارند به خوبی میدانند که کاغذدیواری تنها دیوار پوشی است که میتواند دکوراسیون و فضای موجود را بیش از بیش زیبا و تاثیر گذار کند.

کاغذ دیواری

کاغذدیواری از دیوار پوش هایی نیست که تنها در چند سال گذشته به کشور ما راه یافته باشد بلکه سالیان زیادی است که به کشور ما و به طور کلی صنعت ساختمان سازی کل دنیا ورود پیدا کرده است.

البته طرح و مدل های زیادی از کاغذدیواری تا کنون به صنعت ساختمان سازی ورود پیدا کرده اند و امروزه مدلهای بسیار متنوع تری از کاغذدیواری را میتوان نسبت به گذشته یافت که هر یک از جذابیت و زیبایی بی وصفی برخوردار هستند. اما زمانی کاغذ دیواری میتواند در زیبایی دکوراسیون نقش داشته باشد که بتوانید کاغذدیواری مناسب با فضای موجود را خریداری کنید.

رابطه کاغذدیواری و دکوراسیون

برای انتخاب و خرید کاغذدیواری بهتر است به هیچ وجه عجله به خرج ندهید و بر اساس دکوراسیون یک کاغذدیواری مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. دکوارسیون هایی که در منازل بخصوص منازل نوساز طراحی و اجرا میشوند از دکوراسیون های با سبک مدرن هستند که این مدرن بودن در انتخاب شما برای خرید کاغذدیواری تاثیر زیادی خواهد داشت.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری های بسیار زیبا و در طرح و مدل های مدرن بسیار زیبایی وجود دارند که میتوانید بر اساس دکوراسیون منزل خود خریداری نمایید. اما برخی از سازه های قدیمی و البته نو ساز نیز وجود دارند که از سبک کلاسیک در ساخت خود بهره میبرند که از این رو باید کاغذ دیواری ها در مدل های کلاسیک را برای این دسته از دکوراسیون ها انتخاب و خریداری کنید.

کاغذ دیواری های کلاسیک با توجه به اینکه از طرح های قدیمی و کلاسیک بر روی خود برخوردار هستند نباید در دکورهای مدرن استفاده شوند و این موضوعی است که برخی به آن اهمیت نمیدهند که در نتیجه با تضاد ایجاد شده میان دکور و کاغذ دیواری نه تنها دکوراسیون زیبایی نخواهید داشت بلکه جلوه بصری بسیار بدی نیز ایجاد خواهد شد.

همچنین اتاق ها را نیز میتوانید با توجه به اینکه چه شخصی از آنها استفاده میکند بصورت سلیقه ای با کاغذ دیواری مناسب بپوشانید. به طور مثال برای اتاق کودکان بهتر است قید کاغذ دیواری معمولی را بزنید و کاغذ دیواری با طرح های کودکانه را انتخاب نمایید.

کاغذ دیواری

کیفیت و دوام کاغذدیواری

در بالا در مورد انتخاب کاغذدیواری در مدل و طرح های مناسب مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم اما تنها مدل و طرح کاغذ دیواری نیست که باید برای خرید مد نظر قرار دهید. برای خرید کاغذ دیواری به کیفیت آن نیز باید توجه زیادی کرده و کاغذ دیواری هایی را انتخاب و خریداری کنید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند و دیکر شما را مجبور به خرید کاغذ در کوتاه مدت نکنند.

کاغذ دیواری

برخی از کاغذدیواری ها وجود دارند که با توجه به ظاهر زیبای خود نظر خریدار را به خود برای خرد جلب میکنند اما از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند که از این رو خریدار مجبور به تعویض کاغذ دیواری بعد از مدتی خواهد شد. کاغذ دیواری‌هایی که از کیفیت بالایی برخوردار باشند میتوانند با طول عمر بالایی که دارند شما را از خرید کاغذ بی نیاز کنند.

شستشوی کاغذدیواری

اگر در منزل کودک خردسال دارید ، بهترین انتخاب برای شما کاغذدیواری ای است که قابل شستشو باشد . اصولا یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب و خرید یک کاغذدیواری با دوام که از قابلیت تمیز شوندگی نیز برخوردار است کاغذدیواری قابل شستشو میباشد. کاغذ دیواری‌های قابل شستشو از قابلیت پاک شوندگی بسیار خوبی بهره میبرند و میتوانید در صورتیکه سطح آنها بر اساس عوامل گوناگون کثیف و چرک آلود شد با ساده ترین مواد شوینده تمیز نمایید.

کاغذ دیواری

همچنین این کاغذدیواری ها برای اماکن پر رفت و آمد کاملا ایده آل هستند و خانواده های پر جمعیت میتوانند این کاغذ دیواری ها را انتخاب و خریداری کنند. کاغذدیواری های قابل شستشو برای هتل ها و برخی از مراکز اداری و تجاری نیز کاملا ایده آل و مناسب هستند.

بهترین و زیباترین ها در سبک های مدرن و کلاسیک را میتوانید از نئودیبا از بهترین ها در زمینه فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری خریداری نمایید.

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱