NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

تعمیر مبل در کمترین زمان

تعمیر مبل

تعمیر مبل و رویه کوبی

تا حالا شده مبلمان منزلتون رو خیلی دوست داشته باشید ولی پارچه و اسفنج های مبلتون از بین رفته باشه؟ یا مثلا بخواید بدون اینکه مدل مبلتون تغییر کنه، تازه و مد روزش کنید ؟یا شده که بخوایین دکوراسیون منزلتون رو با به صرفه ترین حالت ممکن تغییر بدید؟

همون طور که میدونید متریال چوب مبل های قدیمی خیلی بهتر از فریم های حال حاضره و ماندگاری بسیار بالایی داره اما  اسفنج و پارچه به مرور زمان از بین میره و کهنه میشوند . تعمیر و رویه کوبی مبل بهترین گزینه برای شماس که بخواین روی مبل شما پیاده کنید.همان طور که همه شما عزیزان میدانید برای این کار اول باید دنبال پارچه با کیفیت و به روز باشید.

رویه کوب مبل

بعد از خرید پارچه کلی زمان صرف کنید تا دنبال یک رویه کوب ماهر بگردید. یک رویه کوب حرفه ای پارچه ای را که شما به زحمت اتخاب و خریده اید را خراب نمیکند . گذشته از این موضوع رویه کوبه شما می بایست ماهر باشد تا بتواند رنگبندی مبلمان شما رو به خوبی انجام دهد .

تعمیر مبل

مرحله بعد هم باید دنبال یک باربری مطمعن بگردید که مبلمانتون رو سالم ببره و تحویلتون بده برای انجام تمام این کارها)بدون در نظر گرفتن زمان تعمیر و رویه کوبی مبل ( حداقل یک ماه زمان نیازه که واقعا زمان زیادی هستشتو گالری ما )نئو دیبا( تمام این واسطه ها حذف میشه و شما فقط با یک بار حضور در گالری میتونید تمام این کار هارو انجام بدید.

در گالری نئو دیبا انواع پارچه های مدرن و به روز اروپایی و نوار مبلی های بسیار شیک با تنوع بالا موجود هستش . شما میتونید برای رویه کوبی مبلتون سفارش بدید از اونجایی که تخصص ما به مدت چهل سال در زمینه پارچه مبل و پرده هست .

تعمیر مبل

گالری ما پس از درخواست های مکرر از سوی مشتریانمون مبنی بر هدر رفتن یا اضافه اومدن بیش از حد پارچه های مبلی و یا مطلوب نبودن کار رویه کوب ها تصمیم به زدن یک کارگاه رویه کوبی حرفه ای کرده و از سال ۱۳۹۵ کار خودش رو شروع کرده کارشناسان نئودیبا همواره در کنار شمان تا برای انتخاب رنگ پارچه و چوب به شما مشاوره های لازم رو بدن.

شماره کارشناس مهندس عزیزی : 09010828200

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱