NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

زنان فرانسوی چطور دکوراسیون آپارتمان‌شون رو می‌چینند؟(نکته‌هایی از قلب مد دنیا)

  یک کشور کوچیک در قلب اروپا، اسم کشور فرانسه چنان با مد و فشن گره‌خورده که تقریبا غیرممکنه این دو رو از هم جدا کرد. پس قطعا می‌ةونه ایده خیلی خوبه باشه که ایده‌ها و نکته‌هایی رو یاد بگیریم از زنان فرانسوی که چطور دکوراسیون آپارتمان‌شون رو می‌چینند؟ نکته جالب اینه که خانم‌های فرانسوی انقدر زندگی‌شون با مد جریان داره که دامنه‌اش از لباس و اکسسوری‌ها به داخل خانه و دکوراسیون کشیده می‌شه. اگر به خونه یک خانم فرانسوی دعوت بشید، با یک آپارتمان کاملا مد روز اما در عین‌حال صمیمی روبرو می‌شید. کمی کلاسیک، با رگه‌هایی از مدرن بودن! اما چیزی که شاید براتون تعجب برانگیز باشه این هست که همه این‌ها جوری به نظر میاد که انگار هیچ تلاشی زیادی برای این‌کار نشده. آماده‌شید برای سفر به پاریس…  

آینه‌های بسیار بزرگ طلایی

یکی چیزهای رایج در آپارتمان‌های فرانسوی این آینه‌های بزرگ طلایی رنک هستند. آینه‌هایی بزرگ‌تر از اندازه معمول خانه‌های بقیه مردم دنیا. فکر می‌کنم این موضوع می‌تونه ریشه در سبک‌هنری دوران باروک(Baroque)داشته باشه که تاثیری عمیق در تمام اروپا داشته.

فرش عتیقه

شگفت‌زده می‌شید اگر بدونید این یکی ریشه در کشور خودمون داره، زنان فرانسوی علاقه زیادی به استفاده از فرش طرح عتیقه ایرانی در دکوراسیون آپارتمان‌شون دارن. اگر کمی در پیج‌های اینستاگرامی خانم‌های فرانسوی بگردید، می بینید که چقدر با این فرش‌ها پُز می‌دن. جمله کلیشه‌ای: بیاید بیشتر قدر داشته‌های فرهنگی خودمون رو بدونیم.

شمع و جاشمعی

روی میز یا یک گوشه از قفسه‌ها، چندتا شمع بذارید تا فضای زیبایی ایجاد کنید. نکته اینجاست که، هرچقدر نیمه‌کاره‌تر بهتر.

لینن ساده و راحت

این پارچه هم از اون‌ چیزهایی که از خونه و استایل ما ایرانی‌ها، پاش به آپارتمان‌ خانم‌های فرانسوی کشیده شده. لنین پارچه ساده و کژوال ایرانیه که بدجور نظر خانم‌های مینیمال پسند فرانسوی رو به خودش جلب کرده. دکوراسیون فرانسوی
نمونه‌ای از پارچه‌های لینن نئودیبا

نمونه‌ای از پارچه‌های لینن(Linen) نئودیبا

اگر این پارچه فوق‌العاده نظر شما رو هم جلب کرده، ما در گالری نئودیبا کالکشن بی‌نطیری از انواع لینن ها رو داریم که برای دیدنشون می‌تونید به گالری‌ خودتون تشریف بیارید. اگر هم فرصت نمی‌کنید کافیه به کارشناسان‌ما پیام بدید تا گالری رو بصورت آنلاین پیش شما بیارن. وقتی وارد اتاق خواب یک زن فرانسوی بشید، احتمالا می‌بیند که در تخت‌خواب و پرده از این جنس پارچه استفاده شده.    

گل‌های وحشی یا خشکیده

دخترهای فرانسوی همیشه تو خونه‌شون یک‌دسته گل پیدا می‌شه. گل‌های وحشی مختلف و اما از اون مهم، گل‌های خشکیده و تقریبا مرده. برخلاف چیزی که ممکنه به‌نظر بیاد، گل‌های مرده نه تنها لزوما حس مردگی و بدی منتقل نمی‌کند، که می‌تونن خیلی زیبا و حال خوب کن هم باشن.

لوستر

با اینکه اصولا دخترهای فرانسوی خیلی تجملاتی نیستند، اما مثل هرکس دیگه‌ای بدشون نمیاد یک‌خرده تو چشم باشن، مثلا با درخشش یک لوستر زیبا از سقف آپارتمان.

صندلی‌های فضای بیرون، داخل

دیدید یکسری صندلی‌ها هستند که همیشه جلوی کافه‌های معروف پاریس دیدیم، دقیقا نکته اینجاست که خانم‌های فرانسوی از این صندلی‌ها برای دکوراسیون داخل منزل‌شون هم استفاده می‌کنن.   الهام گرفتن از بهترین‌های هرچیزی کاری که همه آدم‌های باهوش انجام می‌دن. تیم طراحی‌ما هم همیشه تلاش می‌کنه تا بهترین ترندهای دنیا رو تحلیل کنه و هرچیزی که یاد می‌گیره رو با شما هم به‌اشتراک بذاره. درضمن اگر توی دکوراسیون منزل و یا محل کارتون به کمک نیاز داشتید، کارشناسان تیم طراحی ما آماده هستند تا به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره بدن.      

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱