NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

مبل ال بهتره یا راحتی؟

مبل ال بهتره یا راحتی

مبل‌ راحتی در تمام دوران‌ها پرطرفدارترین نوع مبلمان اتاق‌های نشیمن بوده‌ است. اما در چند سال اخیر مبل مدل ال به یکی از مهم‌ترین رقبای مبل راحتی تبدیل شده است. با اینکه بسیاری از مردم مبل‌های مدل ال را جایگزین مناسبی برای مبل‌های سنتی و کاناپه‌ها می‌دانند، اما با این حال برخی از افراد از آن‌ها راضی نبوده و مبل راحتی را همچنان انتخاب اول‌شان قرار داده‌اند. بنظر شما مبل ال بهتره یا راحتی ؟ اگر شما نیز در انتخاب این دو مدل مبل دچار شک و تردید هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

امروزه تنوع مدل‌های مختلف مبل، کار انتخاب آن‌ها را به هنگام خرید بسیار دشوار کرده است. در این میان دو مدل ال و راحتی بیشترین توجهات را به خود جلب کرده‌اند. بعضی از مردم گمان می‌کنند که مبل‌های مدل ال نیاز به فضاهای بزرگی دارند. اما اینطور نیست و آن‌ها برای فضاهای کوچک نیز مناسب هستند و حتی می‌توانند بهترین انتخاب برای آن باشند. در ادامه با مزایا و معایب هر کدام از این دو مدل مبل بیشتر آشنا می‌شوید. اما قبل از این پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به فروشگاه  مبلمان نئودیبا بزنید. انواع مدل‌های جدید مبل راحتی و مبل ال را همراه با قیمت و مشخصات هر کدام می‌توانید در این فروشگاه ببینید.

مبل ال بهتره یا راحتی : کدامیک؟

خرید مبلمان همیشه کار دشوار و سختی می‌باشد. اگر کمی در دنیای اینترنت جستجو کنید، خواهید دید که مطالب زیادی پیرامون انتخاب صحیح مبل ارائه شده است که تا مقدار زیادی می‌تواند کار انتخاب مبل را برای شما ساده‌تر نماید. اما یکی از دو راهی‌ها به هنگام خرید مبل، انتخاب بین مبل راحتی و مدل ال می‌باشد. واقعا این تصمیم ساده نیست و شما باید یک سری موارد را از قبل در مورد هر کدام از آن‌ها بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. اگر در انتخاب این دو مدل مبل مردد هستید، بهتر است با مزایا و معایب هر کدام بیشتر آشنا شوید.

مزایای مبل ال

مبل مدل ال تعداد صندلی بیشتری را نسبت به مبل راحتی برای شما فراهم می‌کند و این اولین مزیت مبلمان ال نسبت به راحتی است. بر خلاف مبل‌های راحتی و لاوست‌ها، مبل‌های مدل ال، گوشه‌های خانه را به بهترین شکل ممکن، پر می‌کنند.

مبل مدل ال

شاید اگر فضای نشیمن شما بزرگ باشد و شما از جهت بکار بردن تعداد مبل و صندلی‌های بیشتر هیچ مشکلی نداشته باشید، مبل راحتی را انتخاب کنید. اما اگر اتاق‌تان کوچک است، شما باید از تمام فضای موجودتان، بهترین استفاده را داشته باشید. در چنین مواردی شما با استفاده از مبل‌های مدل ال می‌توانید استفاده‌ی بهینه‌ای از گوشه‌های اتاق‌تان داشته باشید.

مبل ال یا راحتی

به طور کلی مبل مدل ال روش عالی برای به حداکثر رساندن جا برای نشستن در فضای اتاق می‌باشد و نسبت به مبل راحتی بهتر می‌تواند فضاهای خالی شما را پر کند.

مبل ال بهتره یا راحتی

مبل ال بهتره یا راحتی

هزینه، مزیت دیگر مبل مدل ال است. اگر شما به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی خانه‌تان هستید، بهتر است مبل ال را انتخاب کنید. مطمئنا یک مجموعه‌ی کامل مبل راحتی به همراه لاوست و صندلی‌ها، هزینه‌ی بیشتری را نسبت به مبل ال با همان تعداد صندلی خواهد داشت.

مبل ال بهتره یا معمولی

اتاق نشیمن شما می‌تواند کاربرد و استفاده‌های مختلفی برای شما داشته باشد. شما به کمک مبل‌های مدل ال می‌تواند بخش‌ جداگانه‌ای را در اتاق‌تان تعریف کنید.

مبل ال جدید

اگر می‌خواهید که فضای صمیمی و غیر رسمی را در دکور خانه‌تان بسازید، مبل مدل ال انتخاب بهتری است. این مدل مبل بهترین مکان برای دورهمی‌های خانوادگی به خصوص برای تماشای بازی‌ها و فیلم می‌باشد.

مبل ال یا معمولی

مبل مدل ال که به مبل‌های چند بخشی نیز مشهور هستند، از قرارگیری دو یا چند عنصر مختلف در کنار هم به وجود می‌آیند. شما می‌توانید هر یک از این عناصر را به شکل‌های مختلفی در کنار هم بچینید و طرح‌بندی‌های متنوعی داشته باشید.

مزایای مبل راحتی

بسیاری از افراد گلایه می‌کنند که مبلمان ال برای گپ و گفتگو راحت نیست و نمی‌توان به صورت رودر رو با طرف مقابل صحبت کرد. بر خلاف مبل‌های مدل ال، ترکیب مبل و لاوست یا مبل و صندلی‌ها، محیط مناسبی را برای گپ و گفتگو با مهمانان فراهم می‌کند و شما می‌توانید به سادگی با هم ارتباط برقرار کنید.

مبل ال بخرم یا راحتی

یک مزیت دیگر مبل راحتی این است که شما به راحتی می‌توانید چیدمان‌های مختلفی از آن را در اتاق‌تان ایجاد نمایید. شما می‌توانید با کمک صندلی یا کوسن‌هایی از الگو و رنگ‌های مختلف، فضای اتاق‌تان را تغییر داده و روح و جان تازه‌ای به آن ببخشید. مبل راحتی بسیار انعطاف پذیر بوده و شما همیشه می‌توانید دکوراسیون‌تان را به سادگی تغییر دهید.

مبل ال بهتره یا مبل راحتی

مبل ال بهتره یا راحتی

نتیجه‌گیری

همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید، انتخاب بین مبل راحتی و ال به سبک زندگی شما بستگی دارد. قبل از اینکه در مورد جواب ” مبل ال بهتره یا راحتی ” نتیجه‌گیری کنید، بهتر است که اول به این سه سوال پاسخ دهید. مطمئنا با فکر کردن به این سه سوال، راحت‌تر خواهید توانست که مبل‌تان را انتخاب نمایید.

  1. مبل را برای ایجاد فضای دوستانه می‌خواهید یا رسمی؟
  2. آیا فضای شما برای قرارگیری مبل مدل ال کافی است؟
  3. نهایتا چه تعداد افراد می‌خواهید که در مبل جای بگیرند؟

ما نمی‌توانیم بگوییم که کدام یک از این دو مبلمان بهتر است. زیرا این سوال واقعا شخصی است و کاملا به سبک زندگی و طراحی فضای خانه‌تان بستگی دارد. ما در اینجا مزایا و معایب هر کدام را بیان کردیم و در این مرحله شما باید خودتان تصمیم بگیرید که کدام یک را خریداری نمایید. ما در مطلب قبلی خود به مقایسه مبلمان چرمی و پارچه ای پرداخته‌ایم، اگر مایل باشید می‌توانید آن را مطالعه نمایید.همانطور پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر اقدامی سری به فروشگاه  مبلمان نئودیبا بزنید و جدیدترین مدل‌های مبل راحتی و ال را ببینید.

حالا بنظر شما مبل ال بهتره یا راحتی ؟ کدامیک را انتخاب می‌کنید؟ اگر شما نیز در این مورد تجربه یا نظری دارید، می‌توانید آن‌ را با ما در میان بگذارید.

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱