NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

۹ نکته فوق‌العاده دکوراسیون نوروزی برای منزل

دکوراسیون نوروزی

دکوراسیون نوروزی

حال‌ و هوای نوروز دوباره داره بعد از مدت‌‌ها درگیری با ویروس کرونا شهرهامون رو می‌گیره، دوباره بهار، شور و شوق خرید عید و البته تدارک برای مهمانی‌های عید نوروز.

پس فعلا بریم سراغ چیزی‌که تخصص‌ماست و می‌تونیم نکته‌های به‌درد بخوری‌رو بهتون بگیم درباره چیدن دکوراسیون نوروزی برای منزل.

اولین نکته مثل همیشه وقتی حرف از طراحی می‌شه، توجه و تغییر رنگ هست.

برای مثال می‌تونید از تغییر رنگ دیوارها شروع کنید.

با استفاده از رنگ‌های آکریلیک و یک قلطک نقاشی می‌تونید خودتون اقدام به رنگ آمیزی دیوارها کنید. اصلا نگران بوی رنگ نباشید چون این نوع رنگ در کمتر از چند ساعت خشک می‌شه و تقریبا بدون بو هست.

پس نگران بوی آزار دهنده برای مهمون‌ها یا خودتون نباشید. جدا از این قضیه حلال این نوع رنگ، آب هست و اگر لباس و لوازم منزل رنگی شد می‌تونید بلافاصله اون‌رو با آب بشورید و کاملا تمیز کنید

کاغذ دیواری‌های جذاب‌رو یادتون نره.

کاغذ دیواری‌های با تنوع زیادی‌که در طرح و رنگ دارند، می‌تونن خیلی راحت فضای نوروزی‌رو به‌منزل شما بدن.

یک نکته مهم دیگه‌که باید در نظر داشته بشید اینه‌که اصلا لازم نیست شما تمام فضای دکوراسیون منزل‌تون رو با کاغذ دیواری پر کنید.
پس چی‌کار کنیم؟

تکنیکی‌که طراح‌های داخلی بزرگ استفاده ‌می‌کنن استفاده از تکینک نقطه کانونی هست. به‌این شکل‌که از کاغذ‌دیواری در نطقه‌آی که مرکز توجه دکوراسیون منزل است استفاده می‌کنید، مثل شومینه یا محل قرارگیری تلویزیون.

با چند متر کاغذ‌دیواری شیک می‌تونید واقعا جادو کنید.

اگر ایده استفاده از کاغذ‌دیواری براتون جالبه می‌تونید با گالری نئودیبا تماس بگیرید تا کارشناسان طراحی‌داخلی‌ما به‌صورت کاملا رایگان تجربیات و ایده‌هاشون‌رو با شما به‌اشتراک بذارند.

به‌قول قدیمی‌ها، اکسسوری‌ها معجره می‌کنند.

استفاده از اکسسوری‌های نوروزی رسمی بوده‌که از خیلی خیلی خیلیییی سال پیش توسط اجداد خوش‌سلیقه‌ما ایرانی‌ها استفاده می‌شده، اما الان دیگه دست ما در استفاده از اکسسوری‌های جذاب مدرن بازتر هست و یک‌عالمه گزینه خوب هست‌که می‌تونید در نظر بگیرید.

در آناتومی دکوراسیون خانه‌، مبلمان قلب تپنده است.

شما در این‌مورد دوتا گزینه دارید تا به‌تونید مبلمان‌تون رو برای عید نوروز تغییر بدید…

اولین راه این هست‌که مستقیم برید به‌یک گالری مبلمان معتبر و از بین گزینه‌های موجود یکی‌رو که فکر می‌کنید به‌حالا و هوای نوروز می‌خوره بقیه سال‌هم اذیت‌تون نمی‌کنه انتخاب کنید.

مسیر دومی‌که می‌تونید انتخاب کنید این هست‌که برید سراغ مراکز تخصصی‌ مثل گالری نئودیبا که مبلمان سفارشی و با طراحی اختصاصی تولید می‌کنند.

 

مزیت جذابی‌که این گزینه داره آزادی کامل شماست و اگر با تیم حرفه‌ای کار کنید، تنها محدودیت تخیل شماست.

اما آخرین و به‌صرفه‌ترین گزینه تعویض پارچه‌های مبلی.

شما می‌تونید بدون اینکه مبلمان‌تون رو عوض کنید با تعویض پارچه‌های مبلی‌تون کاملا رنگ‌و روی خونه‌تون رو عوض کنید و جون تازه‌ای فضای منزل بدید.

درضمن اگر رویه‌کوب‌تون کار درست و ماهر باشه مبلمان‌ةون به‌قدری سالم و تمیز می‌شه‌که با مبلمان نویی که از کارخانه اومده هیچ تفاوتی نمی‌کنه.

گالری نئودیبا یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعت مبلمان ایران هست‌‌که با جمع کردن یک تیم حرفه‌ای، تمام این فرآیند رو از ارائه بهترین پارچه‌های مبلی روز دنیا تا رویه‌کوبی و تحویل درب منزل در یک مجموعه انجام می‌دهد.

خیلی ساده و راحت، چندتا قاب عکس اضافه کنید.

خرید یک قاب عکس و چاپ یک عکس زیبای خانوادگی، طبیعت و یا یکی از آثار نقاشان معروف هزینه‌ی چندانی نداره، ولی می تونه تغییر و جذابیت بسیاری‌رو برای مهمون‌هایی‌که در روزهای نوروز به‌خونه شما میان داشته باشه.

هفت‌سین، مهمان هرسال ایرانی‌ها

ما ایرانی‌ها بنا به سنت باستانی‌مون نورور که می‌شه سفره هفت سین می‌چینیم.
پس شما هم برای سفره‌هفت سین خودتون از قبل، فضای خاصی در نظر بگیرید و سفره هفت‌سین‌تون رو تزئین کنید.

با این کار، به پیشواز نوروز می‌رید و خودبه‌خود تحت تاثیرش دکوراسیون منزل‌تون هم تغییر می کنه و حال‌و‌هوای نوروزی به خودش می‌گیره.

نور، زندگی

بهار فصلی هست‌که یاد زندگی می‌اندازه ما رو، دقیقا کاری‌که نور برای‌ما می‌کنه.
به‌همین خاطر اگر فضای خونه‌تون نور طبیعی زیادی نمی‌گیره، حتما یک فکری براش بکنید، چون واقعا می‌شه گفت فضای بدون نور، یک فضای مرده است.

خلاقیت نقش کلیدی در طراحی دکوراسیون ایفا می‌کنه و کمی سلیقه می‌تونه همه چیز رو تغییر بده، اما در کنار اون، دونستن چندتا نکته تخصصی کوچیک می‌تونه خیلی تاثیرگذار باشه.

سعی کردیم در این مقاله چندتا از به‌درد بخورترین نکته‌هایی‌که به‌درد حال و هوای نوروز‌تون می‌خوره رو بهتون بگیم تا نوروز اسال دکوراسیون متفاوتی‌رو به‌مهمان‌هاتون نشون بدید.

 

و در پایان با آرزوی بهترینها برای شما مخاطبان عزیز از طرف مجموعه نئو دیبا پیشاپیش نوروز باستانی را به همه شما همراهان گرامی تبریک عرض می نماییم

 

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱