NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

اگر حیوان خانگی دارید بخونید(راهنمای کامل انتخاب پارچه مبلی حیوان خانگی)

پارچه مبلی حیوان خانگی

برای خیلی از ما حیوان خونگی‌که سرپرستش هستیم بخشی از خانواده‌مون حساب می‌شه و دوست داریم که هم حال اون خوب باشه و هم یه‌کاری کنیم که خونه هم آسیب نبینه.

پارچه مبلی حیوان خانگی

پس باما همراه باشید تا در این مطلب راهنمایی‌هایی رو در اختیارتون قرار بدیم تا بتونیl6 بیشتر خونه و حیوان خونگی‌تون رو با هم دوست کنیم.

 

آموزش هنوز هم حرف اول رو می‌زنه…

در حالی که شاید حیوان خونگی خودتون رو آموزش بدید تا روی مبل‌ها نپره یا راه نره، بهترین راه‌حل در برابر سایش و از بین رفتن پارچه ‌مبلی ، انتخاب پارچه مناسب برای حیوانات خانگی است. پارچه‌ای انتخاب کنید که بافت محکمی داشته باشه، ساده باشه و حتما هم دقت کنید که منحصرا برای این منظور طراحی و تولید شده باشه.

 

رنگ‌ها مهم‌اند، حتی برای حیوانات

از انتخاب رنگ های روشن اجتناب نکنید و در عوض رنگ های نزدیک به رنگ حیوان‌تون رو انتخاب کنید تا اگر پرز و موی اونها ریخت، به راحتی قابل دیده شدن نباشن و تا حد زیادی از دید پنهان بشن، مثلا اگر شما سگی داشته باشید که سفید باشه و مبل تیره و مشکی انتخاب کنید، با اولین موهایی که روی مبل بریزن چسبیدن موها روی مبل محسوس و قابل رویت می شن و این یه موضوع آزار دهنده است پس پیشنهاد ما در نئودیبا به شما عزیزان انتخاب رنگ هایی در تونالیته رنگ های پوست حیوان خانگی‌تون هست.

 

از چه متریال‌هایی استفاده کنید اگر حیوان خونگی دارید؟

 

 چرم‌رو هم می‌شه در نظر بگیرید البته نه طبیعی بلکه چرم مصنوعی

دست کم، چرم یکی از بهترین پوشش های کاناپه برای صاحبان حیوانات خانگی است.اما در حقیقت منظور ما از چرم، چرم مصنوعی است نه طبیعی ، مهم ترین علت برای ما بحث حمایت از حیوانات است و ما اطمینان داریم که اکثریت شما نیز مثل ما حاضر نیستید برای مبل یا وسایل منزلتون زندگی یک حیوان ازش گرفته بشه.

البته در نظر داشته باشید باید بطور کلی امروزه چرم مصنوعی با تکنیک های تولید جدید خیلی زیباتر و با دوام تر از چرم‌مصنوعی و در رنگ‌بندی بیشتر و همین‌طور قیمت مقرون به صرفه تر در دسترس هست.

و در آخر پیشنهاد ما در نئو دیبا چرم مصنوعی از نوع ضد خش مقاوم در برابر چنگ کشیدن است‌که به‌همین منظور طراحی و تولید شده است و باید هنگام خرید این موضوع را با کارشناسان فروش‌ما در میان بذارید چون تمامی چرم‌ها ضد خش نیستند.

 

نئوسوئید رو هم می‌تونید انتخاب کنید

پارچه نئوسوئید ، یک پارچه با الیاف مصنوعیه، یه‌انتخاب عالی دیگه برای صاحبان حیوانات خانگی است. به نظر می‌رسه کمی شبیه جیره ، تمیز کردن و نگهداریش ساده است. نئوسوئید تو خیلی از رنگ‌ها متناسب با سلیقه های دکوراسیون پیدا می‌شه. نئوسوئید در مقابل پنجه سگ و گربه مقاومه، چون پنجه‌ها به بافت نمی‌خورن، اگر حیوان خانگی شما موی بلند داشته باشه این پارچه برای مبل شما ایده بسیار عالی هست.

نئوسوئید پارچه‌ای هست که انحصارا توسط گالری نئودیبا برای کسانی که حیوان خانگی دارند طراحی شده تا با ویژگی ضد لک و ضد خش بودن خیال مشتریان رو آسوده کنه.

لکه ها به راحتی روی مبل با پارچه نئوسويید تمیز می‌شن – فقط لکه رو با یه‌حوله تمیز پاک کنید و بعدش اون‌رو با کمی آب و صابون خاتمه بدید.

پارچه مبلی حیوان خانگی

کتان ضد آب و ضد لک

پارچه‌های کتان به صورت ویژه انتخاب‌ خوبی در خونه‌هایی با حیوان خانگی هستند. الیاف بادوام کتان به راحتی پاره نمی‌شن، و شما می‌تونید به راحتی پارچه رو در صورت کثیف شدن دربیارید و بندازید تو ماشین‌ لباسشویی البته اگر مبلمان‌تون این قابلیت‌رو داشته باشه.

نمونه این پارچه رو می‌تونید در پیج اینستاگرام ما و همینطور بصورت حضوری در گالری نئو دیبا ببینید.

 

 موقع انتخاب پارچه مبلی حواس‌تون به‌این نکته‌ها باشه…

مواردی که باید از آنها برای انتخاب پارچه مبل اجتناب کرد:

از انتخاب پارچه هایی که پرز و بافت برجسته دارند دور شوید، این پارچه برای خراشیدن و پنجه کشیدن گربه ها سرگرم کننده  و گزینه جذابی است.

همچنین از پارچه های لطیف، مانند ابریشم ، پشم یا پارچه های توری باید کاملاً اجتناب بشه یا فقط در مواردی که حضور حیوان خانگی شما در ان محل مجاز نیست استفاده بشه.

البته این نکات رو گفتیم چون معتقدیم که مشتری برای انتخاب درست باید آگاهی درستی نسبت به خریدش داشته باشه، اما برای انتخاب بهترین پارچه متناسب با نیاز شمایی که حیوان خانگی دارید، کافیه تلفن رو بردارید و با شماره‌‌های زیر تماس بگیرید تا طراحان دکوراسیون با تجربه گالری نئودیبا بهترین و با کیفیت‌ترین گزینه‌ها رو به‌شما ارائه بدن و یا همه روزه از ساعت 10 صبح الی 19 بصورت حضوری به گالری نئو دیبا تشریف بیاورید.

خوبه‌که بدونید کارشناسان‌ما در گالری نئودیبا با در نظر گرفتن این نیاز در بازار سریعا اقدام کردند و بهترین پارچه‌های روز دنیا رو از برترین برندهای دنیا در گالری نئودیبا جمع کردند که هم قابلیت ضدآب بودن و ضدلک بودن رو دارند و هم اینکه برای خونه شما که قطعا دنبال پارچه های خوب و با کیفیت هستین می تونه با تنوع زیادی که داره قطعا نظر شما رو به خودش جلب کنه.

در مورد پارچه های ضد آب و ضد لک می‌تونم این نکته رو اضافه کنم که بعضی از این نوع پارچه های خاص‌ما یه قابلیت جالب دیگه هم داره که اون ضد حریق بودنشونه میخوایین بدونین چجوری با ما در تماس باشید تا براتون توضیح بدیم.

 

 

 

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱