NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

با بهترین برند‌های پارچه مبلی آشنا شوید.

پارچه مبلی

بی هیچ برو و برگشتی مبلمان اصلی‌ترین اثاثیه منزل است که نقش بسیار موثری در دکوراسیون داخلی دارد. هر چه مبلمان شما زیباتر و شکیل‌تر باشد، فضای کلی خانه شما نیز زیباتر خواهد بود. اما چه فاکتورهایی بر روی زیبایی مبلمان تاثیرگذار هستند؟با کمی دقت متوجه می‌شوید که آن‌چیزی که به مبلمان جلوه‌ای خوش و دلنشین می‌بخشد، پارچه آن است. در حقیقت، پارچه یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب مبلمان است. این روزها پارچه‌های مختلف و متنوعی از برندهای متفاوت در بازار موجود است. اما سوال اینجاست بهترین برندهای پارچه مبلی کدامند؟ کدام برندها بهترین و مرغوب‌ترین پارچه را ارائه می‌دهند؟

در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین برندهای پارچه مبلی آشنا کنیم. اما قبل از آن به این نکته اشاره کنیم که تمامی پارچه‌های مرغوب معرفی‌شده در این مطلب از طریق فروشگاه نئودیبا قابل سفارش و خریداری هستند.

شما می‌توانید مبلمان موردنظر خود را با این پارچه‌ها مزین کرده و دوام و طول عمر مبلمان‌تان را تضمین کنید. با ما همراه باشید تا بهترین برندهای پارچه برای مبل را به شما معرفی کنیم.

پارچه مبلی

بهترین برندهای پارچه مبلی کدام‌اند؟

پارچه خوب برای مبلمان همانند یک سرمایه‌گذاری بزرگ است. در واقع، هر شخصی انتظار دارد با خرید یک دست مبل تا سالیان سال نیازی به تهیه ست جدید نداشته باشد. این موضوع نیز تنها با انتخاب بهترین پارچه و متریال امکان‌پذیر است. در زیر بهترین برندهای پارچه مبلی را معرفی کرده‌ایم:

برند ایتالیایی chrelisa: لوکس و درجه یک

Chrelisa یکی از معروف‌ترین برندهای ارائه‌دهنده پارچه‌های مبلی است. این برند در سال 2016 و در کشور ایتالیا تاسیس شد. برند Chrelisa توانست در مدت‌زمان بسیار کمی به پیشرفت‌ چشم‌گیری دست‌یافته و در حوزه پارچه مبلمان به محبوبیت قابل توجه‌ای برسد.

همچنین، Chrelisa  با شعار “با ما خانه‌های لوکس و دوست‌داشتنی داشته باشید.” توانست تقاضای موجود در بازار محلی برای مبلمان با سبک لوکس را به خوبی پر کند. این شعاری است که برند Chrelisa همواره آن را به مخاطبان خود گوشزد می‌کند. چرا که پارچه‌های این برند لوکس و درجه یک بوده و مبل‌های شما را همانند یک مبلمان سلطنتی و چشم‌گیر به نمایش می‌گذارد.

این برند معروف ایتالیایی دارای پارچه‌های بسیار مرغوب نظیر ابریشم نرم، مخمل باکیفیت و پنبه ظریف است و با کمک این‌ها پارچه‌های بسیار زیبا و لوکسی را به بازار عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که این برند یکی از صادرکنندگان برجسته پارچه مبلمان لوکس در جهان است.

بنابراین، اگر می‌خواهید خانه خود را تزئین کرده و نگرانی بابت طول عمر پارچه مبلمان خود نداشته باشید، برند Chrelisa می‌تواند یکی از منتخب‌ترین و بهترین برندهای پارچه مبلی برای شما باشد.

برند JAB:  شیک و خاص

برند JAB در ابتدا تنها یک کسب‌وکار خانوادگی بود ولی  در سال 1946 با شعار “ایجاد زندگی‌های شیک با پارچه‌های گران‌بها” وارد عرصه‌ی تجارت شد. این برند طی دهه‌های گذشته صلاحیت خود را در زمینه طراحی پیچیده اما ظریف و زیبا پارچه مبلی به اثبات رسانده است.

به طوری که امروزه برند JAB را به عنوان معروف‌ترین برند پارچه مبلی می‌شناسیم. البته در کنار پاچه مبلی، JAB برای سایر المان‌ها نظیر پرده، فرش و کفپوش نیز خدماتی را ارائه می‌دهد.

پارچه‌های برند JAB از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. برخی از آن‌ها ساده و یک‌دست هستند. اما همین سادگی آن به تنهایی می‌تواند جلوه‌ای شیک به مبلمان ببخشد. در مقابل، برخی از مدل‌های پارچه مبلی این برند با گل‌دوزی‌های ظریفی مزین شده‌اند که می‌توانند زیبایی مبلمان شما را چندین برابر نمایند.

پارچه مبلی

کیفیت پارچه‌های این برند بالاترین سطح را داشته و به عبارت دیگر، حرف ندارد. شما با تهیه این پارچه برای مبلمان خود نه‌تنها خاص‌ترین مبلمان را در اختیار خواهید داشت، بلکه تا مدت‌ها همواره شاهد جلوه تازه آن‌ها خواهید بود. گویی که همین چندساعت پیش این مبلمان را از فروشگاه خریداری کرده‌اید.

برند Rubelli: سفر در سرزمین‌های سنت و مدرنیته

برند Rubelli نیز جزو بهترین برندهای پارچه مبلی می‌باشد که در سال 1858 تاسیس شده است÷. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های افسانه‌ای در تاریخ نساجی و پارچه‌دوزی مبلمان شناخته می‌شود ‌است. چرا که در این مدت‌زمان شهرت بسیار زیادی کسب کرده و پارچه‌های خاص و منحصربه‌فردی برای مشتریان خود تولید کرده است.

پارچه مبلی

برند Rubelli معتقد است که در صورت خرید پارچه‌های این برند، سفری دل‌پذیر در دنیای سنت و مدرن خواهید داشت. زیرا این برند در تولید پارچه‌های خود به طور همزمان از تکنیک‌های سنتی نظیر پارچه‌های دستباف و همچنین از تکنیک‌های مدرن استفاده می‌کند که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته صورت می‌گیرد.

این شرکت در طراحی پارچه‌ها از اشکال، رنگ‌ها، خطوط و سطوح الهام گرفته و زیباترین پارچه‌های مبلی را عرضه می‌کند. در کنار زیبایی، کیفیت آن‌ها نیز قابل توجه است.

برند York: تقابل جذاب فرهنگ و سنت

برند York از قدیمی‌ترین برندهای پارچه مبلی می‌باشد که از سال 1988 تا به حال مجموعه گسترده‌ای از پارچه‌های مبلی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. پارچه‌های مبلی York ریشه در فرهنگ و سنت داشته و برای هر سبک و سیاق زندگی پارچه‌های نفیسی ارائه می‌دهد.

این برند به عنوان اولین توزیع‌کننده نساجی در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. همچنین، این برند بخاطر کیفیت بی‌نظیر پارچه‌های تولیدی خود معروف است. طرح‌های پارچه مبلی York از هنجار و ناهنجاری‌ها الهام گرفته و گزینه‌های منحصربه‌فردی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

پارچه مبلی

این پایان پیشرفت York نیست. این شرکت معتقد است که هنوز مسیر طولانی در پیش دارد؛ هنوز سلایق زیادی وجود دارند که باید به آن‌ها نیز توجه شود. York می‌گوید:«ما همواره می‌خواهیم جلوتر از زمان حرکت کنیم و پارچه‌های خاص‌تری را ارائه دهیم. منتظر باشید و ببینید».

برند liberty: غیرمتعارف و هیجان‌انگیز

وقتی نام liberty به میان می‌آید، هیجان در رگ علاقه‌مندان به پارچه مبلی جاری می‌شود. این نام به تنهایی تصویری از مجموعه عظیمی از فانتزی‌های گل‌دار با رنگ‌های غنی و متمایز را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند. liberty در سال 1875 و توسط Arthur Lasenby Liberty تاسیس شد. این فروشگاه‌ بزرگ مملو از کالاهای عجیب و غریب و غیرمعمول شرقی است و از این طریق خواسته‌های مشتریان خاص خود را برآورده می‌سازد.

پارچه مبلی

Liberty به چیزهای غیرمتعارف معروف است. چرا که پارچه‌های آن اغلب رنگارنگ، ناآشنا و فریبنده بوده و الگوهای مختلفی را منعکس می‌کند. مطمئن باشید که با تهیه پارچه‌های این برند، خاص‌ترین مبلمان در خانه شما ظاهر خواهد شد.

اغلب الگوهای پارچه این برند از طبیعت و معماری الهام گرفته شده و به وضوح می‌توان این موضوع را در طراحی‌های آن دید. Liberty مدعی است که با تهیه پارچه‌های مبلی این برند حتی روزمرگی‌های یکنواخت شما در خانه نیز برایتان دلنشین و خوشایند خواهد بود.

برند Zoffany: خالق پارچه‌های چاپی

Zoffany یک شهرت بین‌المللی در زمینه تولید پارچه‌های مبلی و کاغذدیواری با بالاترین کیفیت و بر اساس منابع تاریخی دارد. این شرکت از تکنیک‌های ابتکاری برای تولید این محصولات استفاده کرده و از همین رو به یکی از بهترین برندهای پارچه مبلی تبدیل شده است. به جرئت می‌توان گفت که پارچه‌های چاپ‌شده برای اولین‌بار در سال 1987 و به وسیله Zoffany معرفی شدند.

پارچه مبلی

مجموعه پارچه‌های مبلمان لوکس Zoffany شامل پارچه‌های ژاکارد، مخمل، ابریشم، گلدوزی و چاپ کتان و پنبه و چاپ دیجیتال است. هر یک از این موارد به تنهایی می‌توانند مبلمان منزل شما را از این رو به رو کرده و جلوه‌ای خاص به آن‌ها ببخشند. این برند دارای طرح‌های زیادی نظیر گل، طرح‌های چینی، اشکال هندسی و غیره است.

برند بریتانیایی Sanderson: الهام‌بخش و امیدوارکننده

Sanderson یک برند بریتانیایی است که در سال 1860 تاسیس شد. این برند نمونه‌های غنی در طراحی و تولید پارچه‌های باکیفیت و لوکس و همچنین کاغذدیواری برای فضاهای داخلی را دارد.

Sanderson در سراسر جهان به دلیل طرح‌های کلاسیک و الهام‌بخش که اغلب توسط یک تیم با استعداد از هنرمندان استودیویی طراحی و نقاشی می‌شود، مشهور است. طرح‌های این برند در عین حال که کلاسیک و بی‌انتهاست، دارای پیچ‌وتاب معاصر نیز هست که نشان‌دهنده روند‌های فعلی و فناوری‌های جدید است.

پارچه مبلی

Sanderson در استفاده از رنگ و تکنیک‌های تولید، نوآورانه عمل کرده و خلاقیت زیادی به خرج می‌دهد. به طوری که در هیچ جای دیگر نمی‌توانید طرح‌ها و مدل‌هایی همانند پارچه‌های مبلی این برند بی‌نظیر را ببینید. تلفیق سنت و مدرنتیه باعث شده تا پارچه‌های Sanderson برای اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی مناسب باشد. پس شک نکنید که با تهیه پارچه‌های این برند هماهنگی در خانه شما موج خواهد زد.

برند CASAMANCE: ترویج سبک فرانسوی

«با CASAMANCE مبلمان خود را احیا کنید.» این شعاری است که برند فرانسوی CASAMANCE برای خود انتخاب کرده است. این برند دارای طرح‌های زیادی برای ارتقای فضای داخلی و مبلمان شما تدارک دیده است. مجموعه پارچه‌های آن طیف رنگی زیبا، نقوش متفاوت و مواد باکیفیتی داشته؛ به طوری که در صورت مشاهده پارچه، تعلق به برند CASAMANCE کاملاً در آن مشهود است. رنگ‌های این برند با ظرافت و به صورت معجزه‌آسا فضای داخلی منزل شما را به سبک فرانسوی در می‌آورد.

پارچه مبلی

این شرکت با 15 شرکت تابعه خود در هر 5 قاره حضور داشته و دارای 3 نمایشگاه در پاریس، لندن و کمبورگ است. CASAMANCE زیبایی را فراتر از مد و زمان به شما ارائه داده و با جذاب ساختن مبلمان منزل‌تان انرژی و هیجان را به خانه شما تزریق می‌کند.

بنابراین، اگر علاقه‌مند به سبک فرانسوی و نوع دکوراسیون آن هستید، CASAMANCE یکی از بهترین برندهای پارچه مبلی برای شماست.

برند Aquaclean: همیشه تمیز و سالم!

Aquaclean یک برند با هدف مشخص و مشتری‌پسند است. چرا که این برند ادعا دارد که ما می‌خواهیم مبلمان شما را همواره تمیز و سالم نگه‌داریم. در کمال ناباوری Aquaclean توانست این ادعای خود را به واقعیت تبدیل کرده و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

البته این کار به همین آسانی هم صورت نگرفت؛ بلکه با حرکت در مسیر پیشرفت و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته به مدت 50 سال این شرکت اسم و رسم معتبری برای خود دست و پا کرده است.

پارچه مبلی

 Aquaclean یک شرکت کاملاً تلفیقی در اسپانیاست که در زمینه طراحی و تولید پارچه‌های کاربردی برای مبلمان فعالیت دارد. این شرکت در طراحی پارچه‌های خود همواره سه ارزش بسیار مهم را در نظر دارد: کیفیت، ایمنی و رضایت. مسلم است که با درنظر گرفتن این سه مورد،  Aquaclean یکی از بهترین برندهای پارچه مبلی به شمار می‌رود. همچنین، تمامی پارچه‌های Aquaclean قابل شستشو بوده و به راحتی هر آلودگی را می‌توان از روی آن زدود. به همین‌خاطر مبلمان شما همواره تمیز، سالم و تازه خواهد ماند.

برند Prestigious Textiles: مناسب برای تمامی سلیقه‌ها

یکی دیگر از بهترین برندهای پارچه مبلی، Prestigious Textiles است. این برند در سال 1988 تاسیس شد. این برند به سرعت به یکی از عمده‌فروش‌ها و توزیع‌کنندگان پارچه مبلی و تامین‌کننده خرده‌فروشان در انگلستان و ایرلند تبدیل شد. امروزه این شرکت در سراسر جهان شناخته شده و از اقصی نقاط دنیا مشتریان به‌خصوصی دارد.

پارچه مبلی

پارچه‌های مبلی Prestigious Textiles دارای طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد است. از پارچه‌های ساده گرفته تا پارچه‌های طرح‌دار همه از کیفیت مطلوب برخوردار بوده و جلوه ویژه‌ای به مبلمان منزل شما می‌بخشد. در رنگ‌بندی پارچه‌های این برند سعی شده تا تمامی سلایق را مدنظر قرار بگیرند. اگر دارای مبلمان مدرن یا مبلمان سلطنتی و کلاسیک هستید، این برند، پارچه‌های مناسبی برای شما طراحی و در نظر گرفته است. پس با خیال راحت می‌توانید پارچه‌های این برند را بررسی کرده و مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

برند Harlequin: جسور و خلاق

Harlequin یک برند برتر با پارچه‌های مبلی فوق‌العاده و خیره‌کننده در جهان است که توانسته توجه بسیاری از طراحان داخلی و معماران به خود جلب کند. این برند از ابزار و فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌گیرد. از این رو، بافت‌ها و رنگ‌های متنوعی را می‌توانید در میان پارچه‌های مبلی آن ببینید. همچنین، این برند امکان چاپ بر روی پارچه را نیز فراهم کرده تا سبک و فضای مورد انتظار مشتریانش را در منزل‌شان خلق کند.

پارچه مبلی

Harlequin فعالیت خود را از انگلستان شروع کرده و حالا در سراسر جهان فعالیت دارد. طرح و رنگ پارچه‌های Harlequin جسورانه و خلاقانه است. از گل‌های نقاشی تا چاپ‌های گرافیکی جسورانه در میان طرح‌های پارچه این برند موجود است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین برندهای پارچه مبلی را به شما معرفی کنیم. تمامی این برندها در جهان شناخته شده و فراتر از استانداردهای جهانی هستند. این برندها بی‌نقص‌ترین پارچه‌ها را برای مبلمان شما فراهم آورده و تحولی در آن‌ها به وجود خواهند آورد. تنها کافی است برند مورد نظر خود را انتخاب کرده و پارچه زیبایی که در انتظار شماست را تهیه کنید.

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱