NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

معتبرترین برندهای پرده در سراسر دنیا

پرده

با معتبرترین برندهای پرده بازار ایران بیشتر آشنا شوید.

این روزها پرده‌ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی بازی می‌کنند. تا پیش از این نصب پرده در منزل بیشتر برای حفظ حریم شخصی کاربرد داشت اما در حال حاضر پرده‌ها بخش جذابی از فضای دکوراسیون محسوب می‌شوند. پرده‌ها می‌تواند با نقش و نگار خاص خود به زیبایی‌ فضا بیفزایند و در عین حال خانه را از تابش مستقیم نور آفتاب در امان نگه دارند. به همین خاطر باید در انتخاب پرده برای منزل‌تان دقت زیادی به خرج دهید. در وهله اول، باید به مدل پرده و تناسب آن با سبک و سیاق منزل توجه کنید.

طرح و رنگ پرده باید با فضا هماهنگ بود  و همخوانی داشته باشد. در مرحله بعد، باید به کیفیت پرده توجه کنید. مخصوصا که در حال حاضر فروشگاه‌ها و برندهای مختلفی به تولید و عرضه پرده می‌پردازند و شاید انتخاب را برای شما سخت بکنند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که معتبرترین برندهای پرده در بازار ایران را بشناسید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

در ادامه مطلب برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید پرده را به شما معرفی کرده‌ایم. خوشبختانه این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که طراحی‌های معتبرترین برندهای پرده را از مجموعه نئودیبا خریداری نمایید. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم سری به فروشگاه نئودیبا بزنید.

اگر دغدغه‌ی این روزهای شما نیز خرید یک پرده خوب و باکیفیت است، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معتبرترین برندهای پرده

برند JAB

برند معتبر JAB که در سال 1946 تأسیس شده است، یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید پارچه، کاغذدیواری و پرده است. دلیل اصلی محبوبیت و ماندگاری برند JAB، خلاقیت همیشگی آن‌ها در طراحی می‌باشد که سعی کرده است همواره با مد روز پیش رفته و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، طراحی‌های جدیدی را به بازار عرضه کند. اگر نگاهی به طراحی‌های این برند داشته باشید، کاملاً متوجه این موضوع خواهید شد.

نکته بسیار جالب در مورد طراحی‌های برند JAB این است که در هیچ دوره‌ای طرح‌های قدیمی و کلاسیک را کنار نگذاشته است؛ بلکه آن‌ها را با متدهای جدید برای علاقه‌مندان خاص خود تولید کرده است. از همین رو، در میان پرده‌های برند JAB شاهد مدل‌ها و سبک‌های مختلف هستیم.

طراحی‌های متنوع آن‌ها هر مشتری با هر سبک و سلیقه‌ای را میخکوب پرده‌های بی‌نظیر خود می‌کند. پرده‌های ساده و شیک و یا پرنقش‌ونگار و جلوه‌دار همگی در طراحی‌های این برند معتبر گنجانده شده‌اند.

برند Rubelli

برند Rubelli اولین قدم‌های خود را در ونیز برداشت و سپس کم‌کم صدای قدم‌های آن از سرتاسر دنیا به گوش رسید. این برند در مدت کوتاهی توانست به یکی از معتبرترین برندهای پرده تبدیل شود. برند Rubelli در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های نساجی در جهان شناخته می‌شود.

این برند تمامی سلایق مشتریان در پرده را مدنظر قرار می‌دهد. به عنوان مثال، اگر طرفدار سادگی و سبک‌های مدرن هستید، این برند پرده‌های ساده اما بسیار شیکی را ارائه می‌دهد. در مقابل، در صورتی که علاقه‌مند به پرده‌های طرح‌دار و تجملاتی هستید، این برند پرده‌های متناسب باسلیقه شما را نیز عرضه می‌کند.

تنوع در رنگ‌بندی پرده‌های Rubelli این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید با توجه به تم رنگی منزل خود پرده مناسب‌تان را انتخاب کنید. با توجه به معروفیت این برند در سراسر دنیا، بی‌شک کیفیت پرده‌های آن نیز فوق‌العاده است.

پرده‌های این برند در پی شستشوهای مکرر تغییر رنگ نداده و همواره شکل اولیه خود را حفظ می‌کنند. با این حساب، می‌توان Rubelli را به عنوان یکی از معتبرترین برندهای پرده معرفی کرد.

برند York

طراحی‌های پرده‌ York یک انتخاب عالی برای همه افرادی است که خواهان پرده‌ای زیبا و چشم‌گیر هستند. در حال حاضر طبق نظرسنجی‌هایی که از مشتریان به عمل آمده است، پرده‌های York در اولویت برای خرید می‌باشد و تقاضا برای پرده‌های York روز به روز در حال افزایش است.

پرده‌های York اغلب از جنس پنبه و ابریشم تولید می‌شوند؛ اما امروزه از مواد مختلف دیگری نیز در تولید پرده استفاده می‌کنند. هر یک از پرده‌های این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال زیبایی آن‌ها نیز مثال‌زدنی است. بی‌شک، با وجود این پرده‌ها در خانه، جذابیت فضای زندگی‌تان چندین برابر خواهد شد.

شرکت York بیش از یک قرن است که در دره تاریخی Susquehanna پنسیلوانیا فعالیت دارد. در طراحی و تولید پرده‌های York تمامی سلایق در نظر گرفته شده و طرفداران مدرنیته و کلاسیک، هر دو می‌توانند طرح موردنظر خود را از میان پرده‌های متنوع آن پیدا کنند.

برند Prestigious Textiles

از دیگر معتبرترین برندهای پرده می‌توان به Prestigious Textiles اشاره کرد. این برند در انگلستان و ایرلند به عنوان عمده‌فروش پارچه مبلی، کاغذ دیواری و پرده فعالیت می‌کند. البته این برند تنها به این محدوده اکتفا نکرده و به صادرات محصولات خود به نقاط دیگر دنیا پرداخته است. امروزه در ایران و در فروشگاه نئودیبا نیز می‌توانید محصولات بی‌نظیر این برند را مشاهده و خریداری کنید.

Prestigious Textiles در طراحی پرده‌های خود تمامی سلایق را در نظر گرفته است. به‌طوری که هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند پرده موردنظر خود را پیدا کرده و خریداری نماید. از طرفی، کیفیت پرده‌ها نیز مثال‌زدنی هستند و تا مدت‌ها بدون تغییر در رنگ یا بافت در خانه شما خودنمایی خواهند کرد.

برند liberty

اگر به دنبال پرده‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد و غیرمعمول شرقی هستید، برند liberty به این خواسته شما پاسخ عالی داده است. این برند دقیقا بخاطر محصولات غیرمعمولی و شرقی خود شناخته می‌شود. یعنی دقیقاً همان چیزی که اکثر مردم ایران نیز به دنبال آن هستند.

بنابراین، اگر می‌خواهید خاص‌ترین پرده متعلق به شما باشد، پرده‌های این برند را تهیه کنید. از هر طرح و رنگی در میان پرده‌های این برند به چشم می‌خورد و از رنگ‌های ساده گرفته تا طراحی‌های شارپ و جذاب را می‌توانید در میان محصولات برند liberty بیابید. این برند در کنار توجه ویژه به طراحی، هیچ کوتاهی از بابت کیفیت نداشته است. به عبارت دیگر، هر دو مورد را به‌خوبی توانسته در یک راستا حرکت داده و بهترین پرده‌ها را عرضه کند.

برند zoffany

نمی‌توان از معتبرترین برندهای پرده صحبت کرد و از برند معروف zoffany یاد نکرد. چرا که این برند با طراحی‌های بی‌نظیر و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است آوازه خوشی از خود در سراسر دنیا به گوش همگان برساند.

یکی از ویژگی‌های بارزی که در پرده‌های این برند به چشم می‌خورد، توجه ویژه به تاریخ و گذشتگان است. در طراحی‌های پرده از تاریخ الهام گرفته شده و به همین خاطر حس‌وحال آن دوران را تداعی می‌کند. طبیعت، دشت، اشکال هندسی و گل‌های نایاب از جمله طرح‌های پرده برند zoffany است.

 برند zoffany در تولید پرده‌های خود از روش‌های سنتی و پیشرفته به صورت ادغام شده استفاده می‌کند. بنابراین، می‌توان گفت که پرده‌های این برند هم برای فضاهای مدرن و هم فضاهای کلاسیک مناسب است.

برند Sanderson

اگر به دنبال پرده‌های خاص، زیبا و باکیفیت استثنایی هستید، برند Sanderson بهترین گزینه برای شماست. Sanderson در سال 1860 تأسیس شده است و در مدت زمان کوتاهی توانسته است به یکی از معتبرترین برندهای پرده تبدیل شود.

این برند سبک خاص و مشخصی را در طراحی پرده‌های خود دنبال می‌کند و ترسیم نقوش گل بر روی پرده از ویژگی‌های بارز پرده‌های این برند است. به هر یک از پرده‌های Sanderson که نگاه کنید، تصویر گل‌های زیبا و بی‌نظیر را در اندازه‌های مختلف مشاهده خواهید کرد. طراحی‌های این برند به گونه‌ای است که می‌توان از پرده‌های آن چه در محیط‌های جدید و مدرن و چه در فضاهای کلاسیک استفاده کرد.

علاوه بر طراحی‌های تکرار نشدنی، این برند کیفیت عالی را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است. Sanderson با استفاده از روش‌های پیشرفته در تولید پرده توانسته است بهترین پرده‌ها را از لحاظ کیفیت و زیبایی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برند CASAMANCE

برند Casamance  ایده جالبی را در طراحی پرده‌های خود پیاده کرده است. معمولاً فرهنگ‌های پاریس و انگلیس برای بسیاری از افراد جالب و جذاب است. Casamance با آگاهی از این موضوع، سعی کرده است تا فرهنگ‌های این دو کشور را در قالب پرده نیز به نمایش بگذارد.

پس اگر شما نیز به فرهنگ پاریس یا انگلیس علاقه‌مندید، می‌توانید از پرده‌های برند Casamance در فروشگاه نئودیبا دیدن کنید. اکثر پرده‌های این برند دارای طراحی‌های ریز و نامحسوس است. اما در رنگ‌بندی تنوع بیشتری را در نظر گرفته و پرده‌هایی با رنگ‌های جذاب و متفاوت را عرضه کرده است.

برند پرده Harlequin

تیم طراحی Harlequin مجموعه خیره‌کننده‌ای از پرده‌های چشم‌گیر را طراحی و عرضه کرده که نمی‌توانید مشابه آن‌ها را در هیچ جای دیگری ببینید. از طرفی، کیفیت پرده‌هایی این برند نیز فوق‌العاده و مثال‌زدنی است که همین باعث شده است این برند از معتبرترین برندهای پرده محسوب ‌شود.

این شرکت بافت و رنگ‌های خاصی را در طراحی پرده‌ها خود به کار گرفته است. همچنین، قابلیت چاپ بر روی پرده را به امکانات شرکت خود اضافه کرده تا عکس‌های ویژه‌ای را در پرده‌های خود به تصویر بکشد. با این قابلیت، مشتریان می‌تواند طرح مشخص خود را اعلام کرده تا دقیقاً همان طراحی در پرده چاپ شود.

 سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا معتبرترین برندهای پرده را به شما معرفی کنیم. هر یک از این برندها دارای ویژگی های خاص خود هستند که می‌توانند فضاهای زیبا و مختلفی را در خانه شما به وجود آورند. بنابراین، باید در انتخاب و خرید پرده دقت زیادی داشته باشید.

چرا که این پرده باید بتواند با سایر المان‌های خانه نیز هماهنگی داشته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه وب‌سایت نئودیبا ، اطلاعات بیشتری از هر یک از برندها به دست آورده و پرده مناسب خود را انتخاب کنید.

در صورتی که پیش از این از برندهای این مطلب آشنایی دارید و یا از پرده‌هایشان تهیه کرده‌اید، نظر و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید. شما کدام یکی از طراحی‌های معتبرترین برندهای پرده را بیشتر می‌پسندید؟

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱