NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

می‌دونید چطور می‌شه بهترین پرده و شید رو برای کافه و رستوران انتخاب کرد؟(۷نکته طلایی)

مردم معمولا وقتی برای شام به یک رستوران می‌رن، در‌نهایت یک چیز رو به خاطر می‌سپارن؛ تجربه‌ دلنشین و یا بدی که در اونجا داشتن. اما اگر صاحب و یا مدیر یک رستوران باشید، قطعا می‌دونید که پشت به‌وجود اومدن این تجربه چه جزییاتی قرار داره. در ادامه نکاتی رو برای انتخاب و خرید پرده رستوران بهتون می‌گیم.

اما یکی از مهم‌ترین عناصری که در به‌طور مستقیم در ایجاد یک تجربه خوب برای مشتری تاثیر داره، دکوراسیون داخلی اون فضا هست و پرده و شید رستوران هم جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون هر رستورانی هست.

پرده و شید با تاثیری باورنکردنی که بر‌ روی نور پردازی فضا دارن، درکنار چیزهایی مثل رنگ و متریال، کنترل احساسات افراد حاضر در اون رستوران رو دارن.

تا اینجا به اهمیت انتخاب درست پرده و شید در دکوراسیون رستوران به‌طور خلاصه آگاه شدیم، پس بدون مقدمه‌چینی اضافه بریم سراغ اینکه چطور بهترین پرده و شید رو برای فضای رستوران انتخاب کنیم…

1-اولین و مهم‌ترین؛ با تولید کننده و فروشنده خوشنام، معتبر و البته حرفه‌ای کار کنید.

کار کردن با یک فروشنده مطمئن باعث می‌شه اطمینان خاطر داشته باشید از کیفیت متریال‌های بکار رفته در محصولات و بروز بودن طرح‌ها.

اما مزیت مهم دیگه‌ای که همکاری با برندهای خوشنام داره، استفاده از تخصص و تجربه اون فروشنده هست، برای مثال ما در گالری نئودیبا با گرد‌ هم آوردن بهترین طراحان دکوراسیون تلاش می‌‌کنیم تا پیش از خرید مشاوره تخصصی به مشتریان‌‌مون بدیم تا مطمئن بشیم که بهترین انتخاب رو می‌کنند.

راستی مشاوره با کارشناسان حرفه‌ای کاملا رایگان هست می تونید به‌راحتی از طریق واتس‌اپ اختصاصی و یا شماره تلفن قرار داده شده در سایت با اون‌ها در ارتباط باشید…

2- رنگ‌ها بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید مهم‌اند.

برای ۳۰  ثانیه چشم‌هاتون رو ببندید و تصور کنید در رستوران مشغول خورد اسپاگتی هستید، وقتی به دوروبر نگاه می‌کنید همه چیز کاملا قرمزه، دیوارها، صندلی‌ها، حتی رومیزی و موضوع مهم ما تمام پرده‌ها…

چطور بود؟ آیا احساس خوبی داشید؟

می‌تونم حدس بزنم که تجربه صرف غذا در همچین رستورانی باعث ایجاد احساس اضطراب و حتی شاید ترس بشه و مشتری فقط بخواد هرچی زودتر اونجا رو ترک کنه و غذا رو هم با میلی ناتمام بزاره.

دلیل تجربه اینطور احساساتی رنگ‌ها و روانشناسی پشت این رنگ‌ها است که احتمالا درباره‌اش زیاد شنیدید و اینجا هم امکان وارد شدن به جزییات این موضوع نیست. اما نگران نباشید، هر زمان که خواستید کارشناسان ما آماده‌اند تا سال‌ها تجربه‌شون رو در زمینه انتخاب رنگ مناسب با شما به اشتراک بزارن.

پس فقط یادتون باشه که رنگ‌ها خیلی مهم هستند.

3- به جنس پرده خیلی توجه کنید.

دنبال یک پرده شیک و کلاسیک  هستید، ولی براتون مهم که نور ازش رد نشه؟ پس می تونید سراغ پرده‌های Blackout برید که برای همین منظور ساخته شدن.

ابریشم، لینل، کتون هرکدوم از این متریال‌ها تاثیر خاص خودشون رو در دکوراسیون رستوران شما دارن، پس حتما در انتخاب‌تون باید به اون‌ها توجه کنید.

 

4- ساده یا طرح‌‌دار؟

برای انتخاب این مورد بهتره به بقیه دکوراسیون رستوران نگاه کنید، مبلمان و صندلی‌هاتون چه طرحی دارند؟

این نکته رو هم در نظر داشته باشید که هرچقدر طرح‌های روی پرده شما بیشتر باشه، وزن اون هم از لحاظ بصری بیشتره.

برای انتخاب بهتر در این زمینه بهتره از فضا‌ی رستوران‌تون عکس بگیرید و واتس‌اپ برای کارشناسان ما ارسال کنید تا کاملا رایگان راهنمایی‌تون کنن.

5- مناسب‌ترین عرض و ارتفاع رو انتخاب کنید.

پرده و شید رستوران شما دقیقا مثل یونیفرم پرسنل اون هست، یعنی فیت بودن ابعاد عرض و ارتفاع بسیار در زیبایی طراحی داخلی فضای شما مهم‌است.

پس مطمئن شید که فروشنده شما مثل گالری نئودیبا تیم متخصص نصبی داشته باشه که پیش از نصب به محل شما بیاد و تمام کارهای مربوط به اندازه‌گیری رو به شکل اصولی انجام بده.

6- به هماهنگی ریشه و اکسسوری با طرح و جنس پرده دقت کنید.

اکسسوری‌های مختلفی برای پرده وجود دارن که می‌تونید انواع اونها رو در گالری نئودیبا ببینید.

این اکسسوری‌ها تاثیر خارق‌العاده‌ای در زیبایی فضای رستوران شما می‌زارن، برای انتخاب اونها وقت بزارید و با افراد متخصص در این زمینه هم مشورت کنید تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.

خرید پرده رستوران

7- سادگی همیشه مد روز.

نیازی نیست برای اینکه مشتری‌های رستوران‌تون رو تحت تاثیر قرار بدین، دنبال طرح‌های شلوغ و عجیب بگردید، یک طرح ساده، مینیمال و باکیفیت می‌تونه دقیقا همون چیزی باشه که می‌تونه احساس خوب رو به مشتری شما انتقال بده.

بله به‌همین سادگی.

چیزهایی که برای انتخاب پرده و شید مناسب برای رستوران لازم بدونید رو گفتیم، پس به‌صورت خلاصه نکات مهمی رو که باید بدونید رو مرور ‌کنیم:

  • به سایز پرده‌هایی که می‌خرید توجه کنید، یذره بزرگ یا خیلی کوتاه می تونه فاجعه باشه.
  • مطمئن شید که بهترین و مناسب‌ترین متریال رو می‌خرید.
  • از قدرت اکسسوری‌ها و ریشه‌ها غافل نشید.
  • حتما دقت کنید که طرح پرده و شید با بقیه دکوراسیون هماهنگ باشه.
  • یادتون نره رنگ‌ها تعیین کننده‌اند.
  • زیبایی به معنای پیچیدگی زیاد نیست.
  • و درنهایت کار کردن با حرفه‌‌ای‌ها ارزشمنده.

برای دیدن نمونه‌کارهای پرده نئودیبا می‌تونید اینجا کلیک کنید.

خرید پرده رستوران

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱