NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

رنگ مبل 1401 چه رنگیه؟ یکی از این رنگ‌ها برای مبل امسال‌تان انتخاب کنید.

رنگ مبل ۱۴۰۱

هر ساله کمپانی‌های مشهور و بین‌المللی رنگ‌‌‌سازی، رنگ سال را بر اساس فاکتورهایی همچون “مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و سلامت مردم” انتخاب می‌کنند. کمپانی پنتون (pantone) و بنجامین مور از جمله معروف‌ترین کمپانی‌های مرجع هستند که رنگ پیشنهادی آن‌ها بیشترین تاثیر را در دنیای مد و فشن دارد. امسال نیز این دو کمپانی رنگ سال را بنابر صلاح دید خود انتخاب و معرفی کرده‌اند. اگر شما نیز اهل دنیای مد و فشن هستید، می‌توانید رنگ مبل ۱۴۰۱ را یکی از ترندهای رنگی سال انتخاب کنید.

رنگ مبل ۱۴۰۱

در زیر رنگ‌های پیشنهادی کمپانی‌های مطرح دنیا برای سال 1401 را معرفی می‌کنیم. قبل از اینکه بخواهیم رنگ مبل 1401 را معرفی کنیم، به این نکته نیز اشاره کنیم که خوشبختانه در نئودیبا این امکان فراهم شده است که هم به صورت حضوری و هم آنلاین انواع مبل در هر طرح و رنگی را خریداری کنید. با توجه به تنوع پارچه مبلی در این مجموعه شما به راحتی می‌توانید رنگ و طرح پارچه مبلی خود را انتخاب کنید و مبل‌تان را سفارش دهید.

در بخش محصولات سایت قیمت انواع مبل با مشخصات کاملی از آن‌ها آورده شده است که به راحتی می‌توانید مبلمان متناسب با دکوراسیون خودتان را بیابید. اما در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید، می‌توانید با مراجعه به آدرس تهران – دروازه شمیران، خیابان روشندلان، پلاک ۳۵ بروزترین و جدیدترین طراحی‌های مبلمان را از نزدیک ببینید. تنوع طرح و رنگ مبلمان در نئو دیبا به عنوان بهترین گالری مبلمان در تهران بسیار بالا بوده و شما به راحتی خواهید توانست طراحی مدنظرتان را بیابید. خوشبختانه این امکان در نئودیبا فراهم شده است که از طریق واتس آپ و تلفنی نیز با کارشناسان ما در مجموعه نئودیبا هم کلام شوید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

  • آدرس: تهران-دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵
  • شماره تلفن: ۰۲۱۷۷۶۸۶۸۴۱ – ۰۹۱۲۰۸۲۸۲۸۴

آبی بنفش

رنگ مبل 1401

اگر اهل دنیای مد و فشن باشید، حتما نام کمپانی پنتون به گوش‌تان خورده است. اگر خاطرتان باشد، سال 2018 کمپانی مشهور و بین‌المللی پنتون بنفش را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده بود. امسال این کمپانی با کمی تغییر رویه رنگی کاملا جدید به نام آبی بنفش یا Very Peri را به عنوان رنگ سال انتخاب کرد. اگر با رنگ آبی بنفش آشنایی ندارید، بهتر ابتدا نگاهی به عکس بالا بیندازید.

همانطور که مشاهده می‌کنید این رنگ ترکیبی از دو رنگ مرجانی و آبی می‌باشد. این رنگ ظاهر جذاب و فریبنده‌ی رنگ بنفش و آرامش و اعتماد رنگ آبی را همزمان دارد. کمپانی پنتون این رنگ را نمادی از گذر ما از انزوای همه‌گیری ویروس کرونا معرفی کرده است. شما می‌توانید رنگ مبل ۱۴۰۱ خود را به رنگ آبی بنفش انتخاب کنید و حس و حال خلاقانه‌ای به دکوراسیون‌تان ببخشید.

رنگ سبز غبارآلود

رنگ مبلمان 1401

کمپانی Better Homes & Gardens رنگ دیگری را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است که مطمئنا این رنگ می‌تواند یکی از بهترین رنگ‌ها به عنوان رنگ مبل ۱۴۰۱ باشد. این سایه سبز غبارآلود که با نام رنگ Laurel Leaf شناخته می‌شود، از گیاه Laurus nobilis گرفته شده است. مطمئنا ترکیب مبل رنگ Laurel Leaf با سفید، بژ و رنگ چوب می‌تواند دکوراسیون فوق‌العاده‌ای را بسازد.

رنگ میست اکتبر

رنگ مبل سال 1401

رنگ میست اکتبر که می‌توان آن را نزدیک به رنگ سبز ملایمی دانست، توسط بنجامین مور به عنوان رنگ امسال انتخاب شده است. این سبز که تونالیته رنگی جدیدی است، می‌تواند انتخاب شیک و متنوعی به عنوان رنگ مبل ۱۴۰۱ باشد. مبل به رنگ میست اکتبر به راحتی می‌تواند با فضای داخلی شما ترکیب شود و دکوراسیون جذابی ایجاد کند. نمونه‌ای از رنگ میست اکتبر در دکوراسیون داخلی را در دیوارهای اتاق خواب زیر می‌توانید ببینید.

رنگ میست اکتبر

سایه رنگ خاکستری مایل به سبز

رنگ مبل سال 1401

اما اگر شما از طرفداران رنگ طوسی هستید، می‌توانید رنگ Evergreen Fog که سایه رنگ خاکستری مایل به سبز دارد، را به عنوان رنگ مبل ۱۴۰۱ انتخاب کنید. کمپانی شروین ویلیامز که یکی از برترین شرکت‌‎های رنگ‌سازی دنیا می‌باشد، رنگ Evergreen Fog را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است. این رنگ آرامش‌بخش می‌تواند جایگزین خوبی برای مبل‌های رنگ کلیشه‌ای مثل طوسی، سفید یا بژ باشد.

رنگ‌های پاستلی

رنگ مبلمان 1401

والسپار برخلاف دیگر شرکت‌های رنگ‌سازی تنها به یک رنگ اکتفا نکرده و پالتی از ۱۲ رنگ پاستلی را بدین منظور انتخاب کرده است. اگر شما به رنگ‌های روشن و پاستلی علاقه‌مند هستید، می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را به عنوان رنگ مبل ۱۴۰۱ خود انتخاب کنید. تقریبا تمامی رنگ‌های پاستلی بسیار ملایم، لطیف و آرامش‌بخش هستند و می‌توانید به راحتی رنگی متناسب با سلیقه و دکوراسیون‌تان را انتخاب کنید.

رنگ آبی نیلی

رنگ مبل 1401

یکی از ترندهای رنگی امسال آبی نیلی است که به پیشنهاد کمپانی HGTV Home انتخاب شده است. این رنگ خواص رنگ آبی را دارد اما در عین حال کمی ته مایه رنگ‌های گرم نیز به آن اضافه شده است. رنگ مبل آبی نیلی مخصوصا در ترکیب با رنگ‌های چوبی می‌تواند غوغا کند و راحتی مبل‌تان را چندین برابر نماید.

شما با انتخاب این رنگ به عنوان رنگ مبل ۱۴۰۱ می‌توانید به راحتی مبل‌تان را با تمامی طیف‌های رنگی دکوراسیون‌تان هماهنگ سازد و هیچ محدودیتی ندارید. اما با این حال بهتر است که پالت رنگی خود را با دقت انتخاب کنید.

رنگ سبز آووکادویی

رنگ مبل سال 1401

مطمئنا یکی از دلپذیرترین رنگ‌های امسال رنگ سبز آووکادویی است که با نام Guacamole توسط کمپانی Glidden معرفی شده است. اگر شما نیز به دنبال رنگ آرامش‌بخشی برای دکوراسیون‎تان هستید، می‌توانید رنگ مبل‌تان را به رنگ سبز آووکادویی انتخاب کنید. خوشبختانه رنگ سبز پتانسیل بالایی برای ترکیب با بسیاری از رنگ‌های دیگر را داراست. شما می‌توانید این رنگ با با رنگ‌های خنثی از جمله سفید، خاکستری و کرمی یا سایه‌های رنگی گرم دیگر سبز مثل زیتونی، خزه‌ای و سبز لیمویی و حتی رنگ‌های بولد مثل قرمز مایل به قهوه‌ای یا بنفش ترکیب کنید.

ما در این مطلب از مجله دیباگالری ترندهای رنگ مبل ۱۴۰۱ را بررسی کردیم. اگر به دنبال خرید مبل هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به گالری نئودیبا بزنید. انواع به روزترین و لاکچری‌ترین مبل‌های چرمی و پارچه‌ای در گالری موجود است که همین تنوع بالایی برای انتخاب پیش روی شما قرار می‌دهد.

همینطور شما می‌توانید برای راهنمایی بیشتر در مورد انتخاب بهترین رنگ پارچه مبل از طریق واتس‌آپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. حالا شما برای ما بنویسید که کدام رنگ مبل ۱۴۰۱ را بیشتر پسندیدید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱