NeoDiba

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

چطور بهترین پارچه‌مبلی رو برای رستوران انتخاب کنید؟

بهترین پارچه‌مبلی رستوران، باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند که علاوه بر زیبایی و استحکام، به عنوان یک ابزار برای ایجاد تجربه کاربری بهتر برای مشتریان در رستوران ها مورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله به بررسی ویژگی های پارچه های مبلی مناسب برای رستوران ها پرداخته شده است.

 

ظاهر جذاب و متناسب با دکوراسیون رستوران

طراحی و رنگ بندی پارچه های مبلی باید با موضوع و طرح کلی رستوران هماهنگ باشد و جذابیت ظاهری آن را افزایش دهد. انتخاب پارچه های با طرح‌ زیبا و رنگ های جذاب می تواند به بهتر شدن تجربه مشتری در رستوران کمک زیادی کند.

مثلا استفاده از رنگ های نارنجی و طیف های رنگی نزدیک به آن میتواند باعث ایجاد احساس اشتها بیشتر در مشتریان رستوران شما شود ویا استفاده از رنگ سبز باعث ایجاد حس آرامش در محیط شود.

در ادامه چند نکته کوتاه اما بسیار موثر در زمینه انتخاب رنگ مناسب رستوران را برای شما قرار دادیم…

رنگ‌های با تحریک کنندگی بالا

طبق چیزی که National Center for Biotechnology Information اعلام کرد، رنگ‌های که تحریک کنندگی قوی دارند مثل قرمز، زرد و نارنجی باعث بالا رفتن اشتهای مشتری‌ها می‌شوند(شاید به‌خاطر تنوع زیاد این رنگ‌ها بین خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در طبیعت پیدا می‌شوند.

رنگ‌های شاد و ملایم

اگر به‌عنوان یک رستوران‌دار می‌خواهید که فضایی از غذای سالم را برای مخاطب تداعی کنید، بهترین گزینه برای شما انتخاب رنگ‌های سبز و فیروزه‌ای هستند.‌ در مطالعه‌ای که در دانشگاه the University Putra Malaysia انجام شد.

رنگ‌های مایل به سبز تداعی کننده سالم بودن خوراکی‌ها هستند، دقیقا به‌همین دلیل تقریبا تمام خوراکی‌های اورگانیک بسته‌بندی‌ّایی دارند که با این رنگ‌ها طراحی شده‌اند.

رنگ‌های ملایم و آرام

سیاه، آبی، قهوه‌ای و رنگ‌هایی مثل آنها همیشه در چرخه طبیعت ما پیدا می‌شوند، اما در استفاده از این رنگ ها خیلی باید محتاط باشید، چون این رنگ ها تداعی‌گر خوراکی‌های سمی موجود در طبیعت هستند.

بهترین پارچه‌مبلی رستوران

بهترین پارچه‌مبلی رستوران

ایمنی ضد حریق

این پارچه ها معمولاً دارای پوشش های خاصی هستند که قابلیت حفظ ایمنی در برابر آتش سوزی و حریق را دارند.

اگر قصد شما انتخاب پارچه برای محیط های رستورانی هست که درآن استعمال دخانیات و سرو قلیان دارای محدودیت نیست ما به شما این سبک پارچه ها رو پیشنهاد میدیم که در مدل ها وطرح های مختلف در گالری نئو دیبا برای شما تهیه شده است.

مقاومت در برابر سایش

پارچه های مبلی که برای استفاده های تجاری و رستورانی مورد استفاده قرار میگیرند از نظر بافت و جنس با سایر پارچه ها متفاوت هستند و از تکنولوژی خاصی برای بافت آنها استفاده میشود و خوشبختانه مجموعه دیبا تنها ارائه دهنده پارچه های با این تکنولوژی در ایران می باشد.

 

صرفه‌جویی در قیمت ممنوع

بدون شک با یک جستجو ساده میتوان متوجه شد که پارچه های دارای تکنولوی های مذکور را نمیتوان در لیست پارچه های ارزان و بی کیفیت موجود در بازار قرار داد پس ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای خرید این قبیل پارچه ها از ما مشاوره بخواهید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

کیفیت را قربانی نکنید، هرگز

موقع خرید این نکته را حتما یادتان باشد که اشتباه هزینه دارد، اگر به‌خاطر قیمت پایین‌تر پارچه بی‌کیفیتی را انتخاب کنید در آینده‌ای نه‌چندان دور پارچه شروع به کهنه، چروک و حتی پاره‌شدن می‌کند و از زیبایی می‌افتد.

در نتیجه شما مجبور می‌شوید که اولین ضرر را متحمل بشوید و رستوران خود را برای چند روز تعطیل کنید و بعد از آن باید مجدد برای خرید پارچه با کیفیت و همین‌طور رویه‌کوبی دوباره هزینه‌ کنید.

خب بهتر این کار را همان اول انجام بدید؟!

 

در آخر برای دریافت مشاوره تکمیلی، شما مخاطبان گرامی گالری نئودیبا همواره می‌توانید از مشاوره گروه طراحی حرفه ای ما استفاده کنید.

با افتخار منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

Share :

Telegram
WhatsApp

مشاوره رایگان

همین الان می‌تونید از مشاوره آنلاین رایگان با طراحان دکوراسیون نئودیبا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

طراحان بزرگ به ما اعتماد کردند...

نئودیبا

آدرس : تهران ، دروازه شمیران ، خیابان روشندلان ، پلاک ۳۵ (طبقه منفی یک)

تلفن:   ۷۷۶۸۶۸۴۱                                                                        ۷۷۶۸۶۸۴۱